tiistai 22. tammikuuta 2013

Arvonta

Nyt testataan, ketä kiinnostaa nämä miun näperrykset :)
Haluaisitko saada tämän omaksesi?
Tämä on taulu, kooltaan 20x20 cm.
Kuvassa on miun oma esitäti. Osa ruusuista omatekemiä, osa kaupan.
Nyt ei ole enkeliä, mutta enkelinsiipi ja siiven sulkia (vai onko ne höyheniä?).
 Pieniä helmiä, perhosia, avain ja lukko..
 isoja helmiä, blingiä ja pitsiä...
Voittaja saa valita  sanan, jonka laitan tuohon lukon ja avaimen viereen.
Kiinnostuitko?
Säännöt on seuraavat:
1. arvan saat kommentoimalla tähän postaukseen vastaamalla näihin kysymyksiin:
Ostaisitko tälläisiä tauluja, jos olisi myytävänä jossain? Vai onko niitä jo?
Oletko kyllästynyt täällä blogissa esiintyviin askartelujuttuihin?
Mie nimittäin aion jatkaa samalla linjalla :)
2. arvan saat linkittämällä ja mainostamalla blogissasi tätä arvontaa käyttämällä ekaa tai vikaa kuvaa.

Ja tietysti kommenttilootaan saa jättää mitä tahansa palautetta, jota haluat jättää. 
Ainiin, se arvontapäivä:

16.2.2013 klo 18 kuulostaa hyvältä. Eli silloin sitten :)

17 kommenttia:

Maanvaiva kirjoitti...

Vitsi toi on kaunis!! <3
En ole kyllä ikinä missään nähnyt mitään vastaavia, oishan niilla varmaan hintakin, ku niin paljon on vaivaa nähty!
Mina osallistuisin yhdellä!

Liisa kirjoitti...

Super kaunis! Olet kyllä tosi taitava näpertelemään noita ja vastaavia juttuja!
En ole minäkään vastaaviin törmännyt! Ja miksikäs ei niitä ostaisi!
Osallistun kahdella arvalla! Käyhän osallistumassa munkin arvontaani :)
Mukavaa viikon jatkoa!
Niin ja en ole kyllästynyt askartelujuttuihin. Vaikka ei nykyisin usein tule kommentoitua niin kyllä minä täällä kylässä käyn yhä, välillä useammin, välillä harvemmin :) Miten aikaa riittää blogeissa vierailuihin milloinkin...ja sekin aina vaihtelee, mitkä jutut (sisustus, askartelu, kokkailu, leivonta jne) milloinkin itseä sattuvat huvittamaan...

Eisku kirjoitti...

Hei. Ihkuja nuo askartelemasi jutut. En täällä pohjoisessa ole törmännyt vastaavanlaisiin. Askartelu aina kiinnostaa, jatka samaan tahtiin. Mukana arvonnassa.

Sussi kirjoitti...

En ole vastaavia nähnyt. Olin viime viikolla eräässä käsitöitä myyvässä liikeessä ja siellä tehdyt taulut olivat todella pelkistettyjä. Minä pidän itse kaikesta "romanttisesta karamellista":)

Askartelu kiinnostaa. Mukana arvonnassa yhdellä.

Saga kirjoitti...

Mukana tottakai arvonnassa. Kauniita ovat ja noissa on kyllä nähty vaivaa, ei mitään nopeasti sutaistuja juttuja. Kyllä tälläisen voisi ostaa jos eteen tulisi. Enkä missään nimessä kyllästy....Miten tuollaista kuvitteletkaan, että kyllästyisimme...Emme kai täällä kävisi, jos niin olisi..... ;O) Niin j aen ole vastaaviin törmännyt kaupoissa. Noissa pienissä putiikeissa, joissa tälläisiä voisi olla, en ole aikoihin tosin käynyt

Liisa kirjoitti...

KAUNIS!! onko tämä taulu vai kortti? tosi kaunis ja ehdottomasti mukana arvonnassasi 1 arvalla.

Ostaisin vintageaiheisia tauluja, jos kohtuuhintaisia olisivat. Tosin olen itsekin tehnyt paljon askarteluja muutama vuosi sitten. Askartelin kortteja, tuunailin vihkoja , valokuvia, tein atc-kortteja ja tein vaihtoja, mulla on kansiollinen vaihto atc-kortteja. Pitäisi ottaa kuva ja laittaa blogiin siitä kuvaa. Askartelu on ihana harrastus, nyt vaan on tuo ompelu ollut mulla n:o 1. on mulla isot varastot askartelutarvikkeita, kun innostuis uudestaan. en raaski hävittää, kun niitä kuitenkin aina tarvitsen.

Liisa kirjoitti...

On mulla korttiblogikin, jonne yhteen aikaan kuvasin jotain, jos haluat käydä katsomassa http://liisansuosikit1.blogspot.fi/ tosin siellä ei hirveesti ole, mutta muutama tekemäni. en tiedä onko bloggerissa häikkää, kun kaikki korttikuvat ei aukea.

kesän taikaa kirjoitti...

Kauniita töitä sinulla ja uskoisin, että niitä voisi mennäkin. Mielelläni näitä sinun askarteluja käyn katsomassa ja työt aina vain paranevat.
Sinun blogisi on yksi niitä blogeja joissa vierailen aika säännöllisesti, kommentointi tahtoo joskus unohtua.

Oletko noita ATC-kortteja tehnyt, itse jonkin verran olen niistä nyt kiinnostunut, mutta nekin vaativat sen oppiajan.

Marja-Leena kirjoitti...

Askartelusi ovat kivoja. Voisin ostaa itselle tai lahjaksi, jos hinta ei olisi ihan hirveä. Aina ei tule kommentoitua varsinkaan niitä blogeja, joissa pitää osoittaa, ettei ole robotti. :) Siinä kiiremielialassa jää joskus muillekin kommentit laittamatta.
Osallistun mielelläni arvontaan. Lukijana olen ollut jo kauan, vanha profiilini on listassa tuo 10. Marleena. Kirjauduin nyt kuitenkin tällä nykyiselläkin profiilillani lukijaksi, kun vanhoja blogeja en ehkä enää päivitä ja ne ovat tuolla vanhalla profiililla. Linkitän. http://marjaleenakirjoittelee.blogspot.fi/

Marja-Leena kirjoitti...

Olen kyllä ollut blogisi lukija jo kauan, mutta toisella profiilillani. Laitoin nyt kuitenkin tämän nykyisin käyttämäni avattaren tuohon lukijalistalle, mutta en poistanut sitä toistakaan, koska kirjoitan vielä paria blogia sen kautta.

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Ehdinpä osallistua...:) Yhdellä arvalla mukana!
Olen seurannut blogiasi ja töitäsi ja huomannut, että kovasti olet kehittynyt. Aina vain parempia ovat työsi.

tinttura79 kirjoitti...

Aivan ihana! <3 Ostaisin, se on varma. Itsekin askartelen tosi paljon, kortteja, koruja sun muuta pientä, ja pidän käsityötä todellakin arvossa! En kyllästy en, en ja en! Vastahan mä oon päässy alkuun! Ihailen aina toisten teoksia, itse kuitenkin oon vasta-alkaja mut koukussa ja pahasti, ja vieläpä Vintage-kortteihin tällähetkellä ehkä eniten! että silleen, jatka samalla linjalla, se sopii mulle paremmin kuin hyvin! ;) ainii, mukana arvonnassa...

Lumisade kirjoitti...

Aivan ihania! Ostaisin toki, mikäli hinta on kohtuullinen. En ole kyllästynyt askartelujuttuihin niitä lisää vaan. Arvalla osallistun.

Mandariini kirjoitti...

Ostaisitko tälläisiä tauluja, jos olisi myytävänä jossain?
Kyllä ostaisin.

Vai onko niitä jo?
En ole nähnyt samanlaisia.

Oletko kyllästynyt täällä blogissa esiintyviin askartelujuttuihin?
En ole, ne ovat syy miksi täällä usein vierailen.

Mielelläni mukana arvonnassa.

Koo:) kirjoitti...

Uusi lukija ilmottautuu! Ja osallistuu yhdellä arvalla :)

Ihana taulu, ja ihastuttava ajatus! Olisi ihan passeli uuteen kotiimme, joten ehdottomasti OSTAISIN.

Enpä ole vastaavia nähnyt missään :)

Kun tässä blogia taaksepäin selailin, niin eipä minua millään tavalla häirinnyt askartelu aiheena: Päinvastoin. Upeaa, että jollakulla riittää kärsivällisyys, eivätkä ideat lopu kesken!

Unknown kirjoitti...

MUA! MUA! MUA! siis haluun :) Ihana väkerrys :) Mä olen huono ostelee tollasia ku aattelen aina et voisin itekki tehä..siinä sitten käy niin että seuraavaan 10 vuoteen ei meille tule tollasta :) Mukana arvonnassa 2 lipukkeella..linkitän omaani jossa myöskin arvonta meneillään

Beate56 kirjoitti...

Ensiksi pitää onnitella sinua piiiitkästä blogitaipaleesta ja toiseksi harmitella, että vasta nyt tänne löysin. Mutta kuten olen joskus täällä blogistanissa todennut, enpä taida tämän elämäni aikana millään ehtiä seurata kaikkia mielenkiintoisia blogeja, vaikka istuisin koneella vuorokauden ympäri :). Minulla näkyy aika menevän toisten blogien lueskeluun ja sitten tuo oma 'kämppä' unohtuu. Askartelut kiinnostavat, koska olen laiska niitä enää näpräämään ja tuollaiset taulut varmaan menisivät kaupaksi. Täytyypä lueskella mitä kaikkea täältä löytyy. Laitan linkin blogiini ja kahdella mukana.